جزییات فصل دوم بازی Destiny 2: Shadowkeep اعلام شد

شرکت Bungie به تازگی جزییات فصل آینده بازی Destiny 2: Shadowkeep که از ۱۰ دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت را اعلام کرد.

جزییات فصل دوم بازی Destiny 2: Shadowkeep اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین نسبتا پرطرفدار دنیای بازی‌های رایانه‌ای مجموعه Destiny است که آخرین نسخه آن با نام Destiny 2: Shadowkeep در سال جاری وارد بازار شد. اما چندی پیش فصل اول این بازی به پایان رسید و بسیاری از گیمر‌ها منتظر آغاز فصل دوم این بازی و مشاهده تغییرات جدید آن هستند. قرار است فصل جدید بازی مذکور در ۱۰ دسامبر در دسترس کاربران قرار گیرد که تمرکز گیمر‌ها در آن بر بازگشت به سیاره اورانوس خواهد بود. گیمر‌ها در این بازی باید به شخصیت اوزیریس کمک کنند تا بتواند بر شخصیت کابال غلبه کرده و او را شکست دهد. همچنین گیمر‌ها در فصل دوم بازی Destiny 2: Shadowkeep باید در زمان سفر کنند و با ورود به یکی از افسانه‌های مشهور، شخصیتی مهم را نجات دهد.

فصل جدید بازی Destiny 2: Shadowkeep برای گیمر‌های طرفدار عناوین چند نفره نیز خبر خوشی دارد و آن‌ها می‌توانند در نبردی شش نفره و آنلاین از ماشین Osiris در برابر نیرو‌های Cabal محافظت کنند که به احتمال بسیار بالا ماشین Osiris همان ماشینی است که گیمر باید در طول بازی از آن برای سفر در زمان استفاده کند.

جزییات فصل دوم بازی Destiny 2: Shadowkeep اعلام شد

تغییرات موجود در فصل جدید بازی Destiny 2: Shadowkeep در اینجا به پایان نمی‌رسد و همه بازیکنانی که فصل دوم این بازی را دریافت کنند، می‌توانند به مجموعه‌ای جدید از زره‌ها و لباس‌های جدید دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این گیمر‌ها به اسلحه‌ای جدید با نام Symmetry که ظاهری پیش آهنگی خواهد داشت نیز دسترسی پیدا می‌کنند که البته دسترسی به زره‌ها و اسلحه‌های جدید همگی در ازای خرید بتل پس این بازی هستند.


بیشتر بخوانید: بهبود گیم پلی نسخه آینده مجموعه Halo


در صورتی که گیمر‌ها بتل پس این بازی را خریداری کنند، بازی به آن‌‎ها یک Ghost، finisher، تصویر متحرک و مواردی تزئینی جدیدی را هدیه خواهد داد. طبق اعلام شرکت سازنده فصل دوم بازی Destiny 2: Shadowkee قرار است در ۹ مارس به پایان برسد، با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فصل از بازی مذکور باید تا زمان در دسترس قرار گرفتن آن منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار