طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار

جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت، ناوگان حمل و نقل نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه جهت حمل محمولات اقدام نمایند .

طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت باربه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کرمی مدیرکل حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه گفت : در راستای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار جهت فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای و بر اساس تصمیمات متخذه درخصوص تخصیص سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش، از این پس جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت، ناوگان مذکور بایستی نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه جهت حمل محمولات اقدام نمایند.

او گفت : لذا کلیه رانندگان و مالکان وانت بار بایستی با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام و اخذ مدارک مجوز فعالیت اقدام نمایند، تا از مزایای فوق بهره‌مند گردند.

کرمی افزود: لازم به ذکر است از تاریخ ۵ دی ماه سال جاری رانندگان و ناوگان فاقد مدارک مذکور که در جاده‌های بین شهری تردد می‌نمایند براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط پلیس راه اعمال قانون خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۰۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام...طرح ساماندهی وانت بارهای برونشهری که کارت هوشمند گرفتند و برای سند حمل بار و در نهایت تخصیص سوخت بر اساس پیمایش را اجرایی و قانونمند کنید...درآمد ما صرف مصرف سوخت آزاد میشه !!!!
آخرین اخبار