بی‌قیمت نخریم

صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست از خرید کالا بدون برچسب قیمت خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یکی از مؤثرترین راهکار‌های تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، رعایت نصب برچسب قیمت است.

او ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی پویش‌های «بی‌قیمت نخریم» در استان بوشهر از مردم می‌خواهیم همکاری لازم را در راه اندازی پویش مبارزه با عدم نصب برچسب قیمت بر روی کالا در سطح بازارصورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به این که درج نکردن قیمت بر روی کالا تخلف محسوب می‌شود، عنوان کرد: یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از تخلفات برخی فروشندگان خریدنکردن از آنان است.

حسینی گفت: اگر مردم به جای خرید از مغازه‌هایی که قیمت کالا را درج نمی‌کنند، از سایر فروشگاه‌های قانونمند که در قیمت، شفافیت را لحاظ می‌کنند، اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند، به طور قطع متخلفان نیز به قانون پایبند خواهند شد.

او همچنین از مردم خواست در صورت دیدن هر گونه تخلف از جمله درج نشدن قیمت کالا، با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس بگیرند و تخلف را اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: خرید کالا ، قیمت کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.