پیشنهاد فرهنگی؛

چند پیشنهاد فرهنگی برای گذراندن لحظات جذاب در آخر هفته/ از تماشای جان دار تا سفر یک روزه به غار رودافشان

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته اوقات مناسبی است تا با بهره بردن از آن، خستگی‌های جسمی و روحی را از بین ببریم و برای یک هفته کاری جدید انرژی فراوانی داشته باشیم. اگر ما  هیچ برنامه‌ای برای پر کردن تعطیلات آخر هفته خود نداشته باشیم، گذراندن این روزها بسیار خسته و کسل کننده می‌شود. در این گزارش پیشنهادهایی برای بهتر گذشتن لحظات آخر هفته شما داریم:

آخر هفته خود را واپسین پاییزی/از جان دار تا غار رودافشان

فیلم تلویزیونی هفته

فیلم سینمایی «مینای شهر خاموش» به کارگردانی امیرشهاب رضویان، جمعه ۶ دی ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: دکتر بهمن پارسا، پس از سی و سه سال، از آلمان به ایران برمی‌گردد. با یکی از دوستان قدیمی پدرش (پیرمردی به نام قناتی)، به زادگاهشان (بم) می‌روند. دکتر پارسا در پی یافتن عشق گمشده‌اش، مینا در بم می‌گردد و ...

عزت‌الله انتظامی، شهباز نوشیر، صابر ابر، مهران رجبی، رؤیا جاویدنیا و مریم مسیحیان در فیلم سینمایی «مینای شهر خاموش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

آخر هفته خود را واپسین پاییزی/از جان دار تا غار رودافشان

فیلم سینمایی آخر هفته

«جان دار» فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و تهیه کنندگی کامران مجیدی تولید سال ۱۳۹۷ است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در شب عروسی اسما، مسعود برادر یاسر خواستگار سابق اسما به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن آن می‌رود که...

فاطمه معتمد آریا، حامد بهداد، جواد عزتی، باران کوثری، مسعود کرامتی، گیتی قاسمی، علی شادمان، امیراحمد قزوینی، محمد علی محمدی در فیلم سینمایی جان دار به ایفای نقش پرداخته اند. شایان ذکر است که این فیلم سینمایی، سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو را به دست آورده است.

آخر هفته خود را واپسین پاییزی/از جان دار تا غار رودافشان

تئاتر آخر هفته

نمایش «سرگذشت باور نکردنی دن کیشوت، ملا نصرالدین، هدهد و دیگران در سرزمین عجایب» این روز‌ها در تالار مولوی میزبان شهروندان تهرانی است.

در این نمایش بازیگرانی همچون علیرضا اخوان، کمال امید، وحید انجامی پناه، الهه تنهایی، محمدرضا جعفری، عرفان حیدری، سیما خزاعی، محمد ابراهیم خلیلیان و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش که ساخته آرمان طیران و به تهیه کنندگی سجاد افشاریان است، تا ۱۸ دی ماه در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

آخر هفته خود را واپسین پاییزی/از جان دار تا غار رودافشان

گالری‌گردی در آخر هفته

نمایشگاه عکس فتوغرافخانه همزمان با صد و هفتاد و هفتمین سال ورود عکاسی به ایران، تا ۱۰ دی ماه میزبان علاقه مندان به این هنر است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در گالری موسسه فرهنگی هنری صبا، واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر دایر است.

آخر هفته خود را واپسین پاییزی/از جان دار تا غار رودافشان

تهران گردی در آخر هفته

تهران، شهری پر ترافیک است که زندگی با سختی‌های آن روز به روز دشوارتر می‌شود؛ اما برای رهایی از اینها می‌توان به طبیعت‌گردی یک روزه در آن بسنده کرد و با طی مسیری حدود ۲ ساعت، به منطقه‌ای اسرارآمیز رسید؛ منطقه‌ای به نام غار پر رمز و راز رودافشان.

غار رودافشان، با ارتفاعی حدود ۲۰ و طول ۲۹ متر، سومین دهانه بزرگ غار‌های ایران است. غاری که گونه‌ای متنوع از خفاش‌ها در آن زندگی می‌کنند. هرچه بیشتر وارد این غار می‌شوید، قندیل‌های غول پیکری در آن به چشم می‌خورد که با دیدن آن‌ها ترس برتان می‌دارد.

برای رسیدن به این جاذبه طبیعی و بکر، به جاده فیروزکوه رفته، بعد از رسیدن به منطقه سیدآباد و عبور از روستای کلاک به محل این جاذبه طبیعی می‌رسید. پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده، تماشای این منطقه را تجربه کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.