مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

فتنه‌ی دشمنان با حضور به‌موقع مردم درصحنه خنثی شد

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی گفت: فتنه‌ی دشمنان باتدبیر رهبری و حمایت از منویات ایشان و حضور به‌موقع مردم در صحنه خنثی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع علما و فضلای دامغان با گرامیداشت حماسه عظیم مردم ایران در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ گفت: این فتنه باتدبیر رهبری و حمایت از منویات ایشان و حضور به‌موقع مردم درصحنه خنثی شد.

او افزود: دشمنان در سال ۸۸ با مطرح کردن بحث تقلب به دنبال به راه انداختن آشوب بودند، ولی نمی‌دانستند رهبری و ولایت‌فقیه خط قرمز ملت ایران است.

حسینی دیباجی تصریح کرد: ملت ایران هرگز از دست ولایت‌فقیه برنمی‌دارند و در راه و مسیر ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب حرکت می‌کنند و در این مسیر با پیروی از فرمان ولایت در مقابل هر توطئه و فتنه‌ای از سوی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه بصیرت و درک صحیح از وقایع برای مقابله با توطئه‌ها به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود افزود: امروز وظیفه روحانیان بصیرت دهی به جامعه است و باید جامعه را از اوضاع‌واحوال جامعه بیش از گذشته آگاه کنند.

او با اشاره به اینکه بصیرت به‌منزله فهم دقیق و عمل به‌موقع است و باید واقعیت‌های موجود را بدانیم و با آن آشنا باشیم گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور و همراهی ملت در مسیر درست حرکت می‌کند و این عمل خاری در چشم دشمنان ما است و توان دیدن همراهی ملت با نظام و رهبری انقلاب را ندارند.

حسینی دیباجی افزود: حذف اسلامیت دیگر توطئه دشمنان است که امام راحل ما همیشه و در همه‌جا بر حفظ و حراست از اسلامت در انقلاب اسلامی ایران تأکید داشتند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه نفی دفاع از مظلوم از دیگر برنامه‌های دشمنان و فتنه گران در سال‌های وقوع فتنه است افزود: فتنه دشمنان را باید همیشه یادآوری کرد و در فتنه آبان امسال این بود که قشر آسیب‌پذیر و انقلابیون را به صحنه بیاورند که علیه نظام قیام و آنان را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین کنند.

دیباجی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین ابزار دست آمریکا رسانه است و از این طریق به دنبال اجرای پروژه‌های براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: در فتنه آبان امسال و با قطع اینترنت توانستیم اوضاع جامعه را کنترل و دست و نقشه فتنه گران و آشوب گران و پشتیبان آنان را قطع کنیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.