زردپوشان به‌دنبال انتقام گیری از آلومینیوم اراک

فجرشهیدسپاسی برای شروعی پرقدرت در نیم فصل دوم، نماینده اراک را قربانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۸ و نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ روز سه شنبه هفدهم دی ماه در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف هم خواهند رفت.

جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: شرایط تیم برای حضور در دور برگشت مطلوب است و تلاش کادرفنی، مدیرعامل و بازیکنان حضوری پرقدرت در دور برگشت این رقابت‌ها است. 

او اضافه کرد: باشگاه در حال رایزنی برای جذب چند بازیکن است که جز محمدقنبری که هنوز قراردادش بصورت رسمی ثبت نشده، باشگاه با سایر بازیکنان در حال مذاکره هست.

فجری‌ها در پایان دور رفت با ۹ برد، شش تساوی،۲ شکست و ۳۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل کمتر از مس رفسنجان، در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

آلومینیوم اراک هم با شش برد، هشت تساوی،۳ شکست و ۲۶ امتیاز، جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

فجر شهید سپاسی در حالی رودرروی نماینده أراک قرار می‌گیرد که این تیم، لیگ دسته یک را با محمود فکری آغاز کرد، اما در پایان دور رفت بدلیل نتایج نامناسب برکنار شد و ۱۳ دی ماه رسول خطیبی سرمربی سابق ماشین سازی هدایت آلومینیوم را بر عهده گیرد.

داوود مهابادی و شاگردانش امیدوارند با شکست آلومینیوم و لغزش مس رفسنجان مقابل سپیدرود انتهای جدولی، هفته نخست دور برگشت را با بدست آوردن صدرجدول به پایان برسانند.

در بازی دور رفت فجری‌ها با نتیجه ۳-یک مغلوب آلومینیوم اراک شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار