رضا دهدار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

بعد از مدال جهانی فقط ۹۰۰ هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: مسئولان شهرستان رامهرمز بعد از بازی‌های وزنه برداری قهرمانی جهان فقط ۹۰۰ هزار تومان پول به من دادند.

رضا دهدار ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های تمرین خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که انجام دادم برای این بازی‌های آماده هستم و خدا را شکر می‌کنم. بعد از بازی‌های قهرمانی جهان تمریناتم را ادامه دادم. روز پنجشنبه نیز در دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور روی تخته خواهم رفت.

بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

پس از رقابت‌های جهانی تایلند تمریناتم را ادامه دادم

دهدار ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که داشتم، تمریناتم را پس از بازی‌های قهرمانی جهان تایلند ادامه دادم تا آمادگی کاملی برای اردوی تیم داشته باشم. در وزن ۹۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور برای استان خوزستان وزنه خواهم زد و بلافاصله خودم را برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می‌کنم. 


 بیشتر بخوانید: زمان آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری مشخص شد


بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

دارنده مدال برنز دسته ۱۰۲ کیلوگرم بازی‌های جهانی تایلند در مورد حضور نداشتنش در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: پارسال در بازی‌های انتخابی المپیک شرکت نکردم و این برای من یک بدشانسی بزرگ است. به هر حال با توجه به شرایط سنی ام برای المپیک بعدی تلاش خواهم کرد.

مسئولان شهرستان رامهرمز وعده می‌دهند،  عمل نمی‌کنند

دهدار درباره شرایط نه چندان مناسب تمریناتش در استان خوزستان و شهرستان راهرمز بیان کرد: در شهرستان رامهرمز، مسئولان وعده‌های زیادی دادند، اما به هیچکدام آن‌ها عمل نکردند. قول دادند که سالنی را به نام من کنند و سالنی هم که در آن تمرین می‌کنم را از لحاظ سخت افزاری مجهز می‌کنند. نه تنها سالنی را به نام من نکردند، بلکه سالن تمرین خودم را نیز مجهز و تعمیر نکردند.

بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

اسم من را از روی تابلو خیابان برداشتند

ملی پوش وزنه برداری کشورمان درمورد سالنی که گفته می‌شد قرار است بعد از بازی‌های قهرمانی جهان به نام او شود، گفت: خیر سالنی به نام من نزدند و حتی پس از آن که نام من را روی تابلو یکی از خیابان‌های شهرستان قرار دادند، بعد از مدتی نام من حذف شد. ابتدا به من گفتند، چون نام یکی از شهدا در گذشته روی آن خیابان بوده چنین کاری کردند که بعد از تحقیقی کردم متوجه شدم که این کار برای برخی افراد جنبه تبلیغاتی داشته و بعد از انتخابات یا همان خیابان و یا یک خیابان دیگر به نام من خواهد شد.


بیشتر بخوانید: رستمی: هیچ مسئولی جویای حال من نیست


مسئولان رامهرمز نیز بعد از بازی‌های قهرمانی جهان فقط ۹۰۰ هزار تومان پول به من دادند

دهدار افزود: مسئولان رامهرمز نیز بعد از بازی‌های قهرمانی جهان فقط ۹۰۰ هزار تومان پول به من دادند و اصلا همچنان در شوک هستم و باید بگویم که انگیزه ام را از دست دادم. خدا را شکر می‌کنم که یک خانواده ورزشی دارم و پدر و مادرم به من انگیزه می‌دهند و بار‌ها به من گفتند که هدف من باید بالاتر از این حرف‌ها باشد. اما همه می‌دانند که وزنه برداری یک رشته پُر خرج است. در طول ماه حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان خرج بدن خود می‌کنم. نمی‌دانم که این خرج‌ها را باید از کجا بیاوریم.

۱۰ روز برق سالن تمرینم قطع بود

او افزود: با یک باران، از ۱۰ نقطه سقف سالن آب ریزش می‌کند و تمام وسایل مان خیس می‌شود. بعد از یک باران شدید، برق سالن نیز قطع شد. یکی از کابل‌های اصلی برق سالن تمرینم از بین رفته بود و هر چقدر با برقراری تماس، برای برطرف شدن این مشکل تلاش می‌کردم، می‌گفتند باید حدود ۵ میلیون به حساب اداره برق واریز کنیم. در شهرستان هر کاری بخواهیم انجام بدهیم باید از هزینه شخصی استفاده کنیم. یعنی در هیئت استانی پولی وجود ندارد و کسی هم نمی‌تواند از طریق هیئت کمک کند. حدود ۱۰ روز در ایامی که بارش‌ها زیاد شده بود، برق سالن تمرینم قطع بود. تا اینکه یک خیری پیدا شد و این مشکل را برطرف کرد. 

بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم


  بیشتر بخوانید: بهداد سلیمی: وزنه‌برداری ایران حال و احوال خوبی ندارد/ سرمایه‌های این رشته در حال حذف شدن هستند


علی مرادی و فدراسیون وزنه برداری تمام تلاش خود را کرده‌اند 

ملی پوش وزنه برداری درمورد حمایت‌های فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد:  شخص علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری تمام تلاش خود را می‌کند  تا به بهترین شکل اردو‌های تیم ملی برگزار شود. در ایامی که برای مسابقات جهانی در اردو بودیم، شاهد زحمات شبانه روزی او بودم و هیچ کم و کسری نداشتیم. اردوی جدید نیز برای مسابقات آسیایی و جام فجر تدارک دیده شده و مطمئن هستم که   در این اردو نیز شریط خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.