انتصاب یک مدیر بانکی نجومی بگیر در سکوت خبری

یک مدیر نجومی بگیر مجدد از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه منصوب شد.

بانتصاب یک مدیر بانکی نجومی بگیر در سکوت خبریه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شنبه هفته گذشته درحالی که جامعه ایران تحت تاثیر رویداد‌هایی همچون شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی بود، اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل نجومی بگیر بانک صادرات که در زمان طیب‌نیا، وزیر وقت اقتصاد برکنار شده بود از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه منصوب شد.

همان زمان گفته شد که او برای مدیریت در بانک صادرات، ماهیانه ۶۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کرده است، موضوعی که به برکناری وی انجامید.


بیشتر بخوانید: ماجرای انتصاب عجیب مدیرعامل بانک رفاه چیست؟


در این میان این سوال مطرح است که چطور یکی از مدیران نجومی بگیر بانکی در چنین شرایطی دوباره عهده دار چنین سمتی شده است. این اقدام دهن کجی به مطالبه افکار عمومی در مورد مبارزه با فساد بخصوص در میان مدیران بانکی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی است.

توضیحات بانک رفاه در مورد انتصاب لله گانی

با اسنادی که به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است مشخص می شود انتصاب اسماعیل لله گانی به عنوان مدیر عامل بانک رفاه کارگران با توجه به قوانین پولی و بانکی کشور، قانون تجارت، قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، قانون منع تصدی بیش از یک شغل و قانون منع به کارگیری بازنشستگان و از نظر بانک مرکزی بلامانع و قانونی بوده است.

انتصاب یک مدیر بانکی نجومی بگیر در سکوت خبری

همچنین براساس حکم شعبه دوم دادسرای دیوان محاسبات کشور اتهام دریافت حقوق غیر متعارف در زمان تصدی لله گانی در بانک صادرات محرز نشد.

در حکمی که از سوی شعبه ۶۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده است لله گانی بابت اتهام تحصیل مال نامشروع تبرئه شده است.

انتصاب یک مدیر بانکی نجومی بگیر در سکوت خبری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
این اقا ۲۰ تا سایت خودش با نام مدیر برتر ساخته و از خودش تعریف کرده تا سایتهایی که بر علیه اش هست بره صفحه بعدی سرچ گوگل
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
باید با فساد مبارزه بشه // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار