رئیس ستاد مدیریت بحران مهدی‌شهر خبرداد؛

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران مهدی‌شهر

میغانی از اعلام آمادگی این ستاد برای امدادرسانی شرایط برف و کولاک در این شهرستان خبر داد و گفت: محور‌های مواصلاتی مهدی‌شهر هم‌اکنون باز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میغانی رئیس ستاد میدریت بحران مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه با توجه به اخطاریه‌های لازم هواشناسی تقریباً از آغازین ساعات بارش برف شب گذشته در مهدی‌شهر اکیپ‌های امداد و نجات و راهداری به صورت آماده‌باش قرار گرفتند، گفت: به محض آنکه برف روی زمین نشست اقداماتی نظیر شن‌پاشی نمک‌پاشی آغاز شد.

او بابیان اینکه محور‌های مواصلاتی مهدی‌شهر هم‌اکنون پیش از ظهر پنج‌شنبه باز است، افزود: با توجه به شدت برف تردد با احتیاط و آرامی انجام می‌شود با توجه به این وضعیت دستگاه‌ها آمادگی خود را برای امدادرسانی اعلام کردند و عملیات راهداری در حوزه شهری و برون‌شهری صورت گرفت.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه طبق اعلام هواشناسی برودت هوا کاملاً پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر برای امدادرسانی پای‌کار حضور دارد.

میغانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این شرایط نامساعد جوی و اعلام سامانه هواشناسی پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان ضروری درراه ماندگان صورت گرفته است و به دستگاه‌ها نیز پیرامون این موضوع اطلاع‌رسانی لازم انجام شد.

او افزود: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری در شرایط نامساعد آب و هوایی به طور جد پرهیز کنند و در صورت اجبار و الزام به سفر حتماً زنجیر چرخ، سوخت، غذا و آب کافی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بارش برف ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.