اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در خوی

فرمانده سپاه خوی گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۱ عنوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی بعداز تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تشریح برنامه‌های سپاه خوی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۱ عنوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می شود.

سرهنگ علایی در مورد شعار دهه فجر امسال اظهار داشت: شعار محوری این دهه انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت بوده و شروع ایام الله دهه فجر با نورافشانی و سردادن بانک الله اکبر است و همزمان با اولین روز از این ایام رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح و بسیجیان و نواختن زنگ انقلاب و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خوی در زمینه برنامه‌های فرهنگی نیز گفت: یادواره‌های شهدای حوزه‌ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و اهدای هدیه، مراسم تجلیل از مادران شهدا، مراسم غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار شهداء همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سرهنگ علایی برنامه‌های عمرانی سپاه خوی را تشریح کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۳ طرح عمرانی اعم از ساخت مساجد در روستا‌های چکمه زر و بویلاپوش، خانه عالم در روستای مارکان و ۱۰ واحد مسکن مدد جویان کمیته امداد افتتاح می‌شود.

او گفت: همزمان با دهه فجر برنامه‌های ورزشی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شنا، دارت، دو میدانی، طناب کشی و تیراندازی با تفنگ بادی و. برگزارمی شود.

علایی گفت: برگزاری میز خدمت جهادی در سطح شهر، ویژه برنامه‌های دهه فجر، مراسم‌های خاطره گویی، دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌ها و افراد نخبه و چهره‌های موفق محله را با عنوان تجلیل از مجاهدان، مدافعان و فعالان انقلاب، برپایی تور‌های ایست و بازرسی و پخش گل و شیرینی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش آهنگ‌های انقلابی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال می‌باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.