مدیران استانی میهمان مردم خوی شدند

مدیرکل بازرسی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مدیران استانی امروز پای میزخدمت، حرف دل مردم شهرستان خوی را شنیدند.

مدیرکل بازرسی استانداری آذربایجان‌غربی گفت:  در راستای سیاست پاسخ‌گویی مدیران دولت سیزدهم و خدمت بی‌منت؛ امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه  مدیران استانی در مصلی امام خمینی خوی پای میز خدمت و ارتباط مردمی  نشستند و میهمان مردم شهرستان خوی شدند.

منصور میرزایی با اشاره به دایر بودن میز ارتباطات مردمی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خوی، افزود: مدیران کل و مدیران عامل بانک‌های عامل استان از ساعت ۹ الی ۱۴ چهارشنبه ۶ اردیبهشت به صورت مستقیم به مشکلات مردم این شهرستان رسیدگی کردند.

استقبال پرشور مردم خوی از میز خدمت

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوی  گفت: مدیران ۳۰ دستگاه اجرایی از جمله مدیران کل و  مدیران بانک های عامل استان در شهرستان خوی در قالب میز خدمت ، پاسخگوی بیش از یک هزار نفر شدند.

سید جواد ساجدی نژاد با اشاره به نحوه اجرا و حضور مردم در این برنامه اظهار کرد: میز خدمت امروز در شهرستان خوی ، با مراجعه بیش از یک هزار نفر از مردم شریف همراه بود که در مجموع نیز برای بیش از ۶۰۰ نفر تشکیل پرونده داده شد

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری میز خدمت با حضور مدیران کل در هر شهر ، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم منطقه از نزدیک و بررسی روند فعالیت ادارات زیرمجموعه در شهرستان ها می‌باشد.

مدیران استانی میهمان مردم خوی شدند

مدیران استانی میهمان مردم خوی شدند

مدیران استانی میهمان مردم خوی شدند

مدیران استانی میهمان مردم خوی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.