فرماندار میاندوآب:

۱۱ نفر از حوزه انتخابیه میاندوآب تایید صلاحیت شدند

فرماندار میاندوآب گفت: ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه میاندوآب تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت؛ ۲۰۶ هزار نفر در میاندوآب واجد شرایط رای دادن هستند.

قهرمانی گفت: ۷۲ درصد از جمعیت ۲۸۵ هزار نفری میاندوآب واجد شرایط رای دادن هستند و در انتخابات امسال شاهد حضور ۱۱ هزار رای اولی هم خواهیم بود.

قهرمانی با اشاره به اینکه در دوره دهم  انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه میاندوآب مشارکت ۷۸ درصدی به ثبت رسیده است گفت:انتظار داریم مردم با حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات پر شوری را رقم بزنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند، هر چند کاستی‌هایی در کشور وجود دارد، ولی انتخاب‌های صحیح می‌تواند موجب شکوفایی منطقه شود.

حوزه انتخابیه میاندوآب به همراه شهر‌های شاهیندژ و تکاب دو کرسی در مجلس داشت که با تفکیک حوزه انخابیه میاندوآب یک نماینده در مجلس خواهد داشت، در انتخابات دور قبل بیش از ۳۲۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه بودند (۱۹۵ هزار نفر در میاندوآب) که جهانبخش محبی نیا و همایون هاشمی را به عنوان نماینده راهی مجلس دهم کردند و باید دید امسال از میان نامزد‌هایی که تا امروز ۴ نفر در گود رقابت باقی مانده اند چه کسی می‌تواند رای مردم را کسب کند.
 
همچنین در نزدیک به ۲ هزار نفر اجرای انتخابات را در میاندوآب بر عهده خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.