پلمب ۲۸ واحد عرضه قلیان در اردبیل

رئیس مرکز بهداشت اردبیل گفت: در شهر اردبیل ۱۵۰ مکان عرضه قلیان مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۲۸ واحد به علت عدم رعایت مقررات ابلاغی به منظور پیشگیری از کرونا ویروس پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عمران خسروی، رئیس مرکز بهداشت اردبیل امروز در بازدید از مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: با توجه به ابلاغ ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی کلیه مراکز عرضه قلیان را در یک هفته گذشته مورد بازرسی قرار داده و با توجه به اهمیت موضوع این اقدام با نهایت جدیت تداوم خواهد داشت.

او افزود: خوشبختانه اکثر متصدیان این مراکز به محض ابلاغ موضوع که با همکاری اتحادیه چایخانه داران و اتاق اصناف ابلاغ شده بود ضمن همکاری نسبت به توقف فعالیت عرضه قلیان اقدام نمودند ولی به دلیل مشاهده تخلفات در بعضی موارد با پیگیری اکیپ مشترک نسبت به پلمب آنها اقدام گردید.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: تاکنون در سطح شهر اردبیل نزدیک به ۱۵۰ مکان مرتبط، مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۲۸ واحد به علت عدم رعایت مقررات ابلاغی پلمب شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار