وضعیت فوق العاده در ایالت مریلند آمریکا

ایالت مریلند آمریکا در پی گزارش ۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت فوق العاده پیدا کرد و آزمایش کرونای یکی از شرکت کنندگان در نشست اتحادیه محافظه کاران آمریکا مثبت اعلام شد.

ویروس کرونا در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا، فرماندار ایالت مریلند آمریکا در پی گزارش ۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

این در حالی است که روز گذشته نیز با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۷۶ مورد در ایالت نیویورک آمریکا، اندرو کومو، فرماندار این ایالت حالت اضطراری اعلام کرده بود.

نشریه آمریکایی هیل نیز اعلام کرد یکی اهالی ایالت نیوجرسی که اخیرا در نشست اتحادیه محافظه کاران آمریکا (سی‌پک) در واشنگتن شرکت کرده بود به ویروس کرونا مبتلا شده است.

مقامات اطمینان داه اند که این شخص با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پنس، معاون او دست نداده است.


بیشتر بخوانید: اولین نظامی آمریکایی در ایتالیا کرونا گرفت

بیش از نیمی از ایالت‌های آمریکا آلوده به ویروس کرونا هستند


پیش از این نیز سازمان بهداشت ایالت واشنگتن آمریکا اعلام کرد با جان باختن ۴ شهروند آمریکایی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، تعداد قربانیان این ویروس به ۱۹ نفر افزایش یافت.

۴۳۷ نفر در ایالات متحده آمریکا به کرونا مبتلا هستند و ترس از شیوع ویروس کرونا سرویس حمل و نقل بی وقفه مسافر بین نیویورک و واشنگتن را به حال تعلیق درآورد.

شهردار واشنگتن دی‌سی، پایتخت آمریکا نیز اعلام کرد اولین مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا در این شهر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار