اعتراف شهرداری منطقه ۳ به جمع نشدن زباله‌ها از معابر/ رهاسازی زباله‌ها در معابر ادامه دارد

پور اسماعیلی گفت: قرارداد پیمانکار بازیافت منطقه ۳ به پایان رسیده است، به همین دلیل در یک هفته گذشته در جمع آوری پسماند اخلال رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چند هفته ای است که ویروس کرونا وارد کشور و شهر تهران شده و همه دستگاه‌ها در کنار وزارت بهداشت بسیج شده‌اند تا هر شخص به نوبه خود مانع شیوع این ویروس شود.

شهرداری تهران از همان ابتدا اعلام کرد که با تمام امکانات وارد میدان می‌شود و حتی تعداد دفعات جمع آوری زباله‌ها را هم افزایش می‌دهد.

حال در این شرایط شهرداری منطقه ۳ تهران در کار جمع آوری زباله اهمال کاری می‌کند، به طوری که جمع آوری زباله‌ها را چند روز در میان کرده است؛ شاهد این ادعا هم پر شدن مخازن و انباشت زباله در بیرون آن‌ها است.

اعتراف شهرداری منطقه 3 به جمع نشدن زباله ها از معابر/ رها سازی زباله ها در معابر ادامه دارد

حجت پور اسماعیلی شهردار ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انباشت کیسه‌های زباله در مقابل سازمان هلال احمر گفت: قرارداد پیمانکار بازیافت این منطقه به پایان رسیده است و چون در یک هفته گذشته در حال جابجایی پیمانکار بودیم، در کار جمع آوری پسماند اخلال رخ داه است.

او با بیان اینکه در این یک هفته جمع آوری زباله‌ها به طور نامرتب انجام شد، تصریح کرد: بر این اساس با سازمان مدیریت پسماند نامه نگاری کردیم تا پیمانکار جدید را معرفی کنند.

پور اسماعیلی گفت: فعالیت پیمانکار جدید از ۴ روز گذشته آغاز شده و مشکلی در جمع آوری پسماند نیست.

اعتراف شهرداری منطقه 3 به جمع نشدن زباله ها از معابر/ رها سازی زباله ها در معابر ادامه دارد

اعتراف شهرداری منطقه 3 به جمع نشدن زباله ها از معابر/ رها سازی زباله ها در معابر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این تصاویر صبح امروز ثبت شده‌اند و نشان می‌دهد، هنوز فرآیند جمع آوری زباله‌ها در این محدوده دچار اخلال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
این اعتراف نشانه صداقته // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار