اپل دو میلیون ماسک به مراکز درمانی اهدا می‌کند

شرکت اپل به زودی دو میلیون ماسک بهداشتی به مراکز درمانی اروپا و آمریکا اهدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل متعهد شد تعداد ۲ میلیون ماسک بهداشتی را برای کمک‌رسانی به صنعت درمانی و کارکنان بیمارستان در مناطقی از آمریکا و اروپا که ویروس کرونا بسیار قدرتمند شیوع پیدا کرده است اهدا کند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در ساعات پایانی شنبه در توئیتی این خبر را تایید کرد و گفت: " اپل در حال توزیع میلیون‌ها ماسک بهداشتی برای کارکنان و پزشکان در مراکز درمانی اروپا و آمریکاست". 

ویروس جدید کرونا که با نام COVID 19 شناخته می‌شود در مدتی کم توانست به سراسر کره زمین سرایت کند و به یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌ها تبدیل شود. از همین رو بسیاری از مناطق، شهرها و کشورها برای حفظ سلامتی شهروندان به حالت قرنطینه در آمد. بسیاری از مراکز درمانی با مشکل پاسخگویی به مراجعین مواجه و مشاغل زیادی تعطیل شدند.  

اپل دو میلیون ماسک را به مراکز درمانی اهدا می‌کند

برخی ماسک‌ها علاوه بر جلوگیری از شیوع بیماری، مانع ورود ویروس به سیستم تنفسی افراد نیز می‌شوند. اهداء دو میلیون ماسک از سوی شرکت اپل می‌تواند کمک بزرگی به مراکز درمانی باشد. در کنار این شرکت مقامات و اشخاص دیگری نیز چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای زده‌اند که شامل جمع‌آوری یک میلیون ماسک N95 می‌شود.

با تمامی این اقدامات، اشخاصی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند می‌گویند میزان نیاز مراکز درمانی بسیار بیش‌تر از تعداد ماسک جمع‌آوری شده است. از این رو مقامات و افراد مختلف از همه درخواست کرده‌اند در صورت داشتن ماسک‌های مختلف، از ۱۰۰ عدد تا بیشتر، آن را به مراکز درمانی اهدا کنند.


بیشتر بخوانید: لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار