سیر نزولی کرونا در مازندران

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کاهش ابتلا به کرونا در استان به دلیل اقدامات پیشگیرانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد روحانی‌زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظهر امروز در حاشیه نشست مسؤولان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) با نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی ساری، گفت: تغییر رفتار‌های اجتماعی مردم و افزایش رعایت نکات بهداشتی در روز‌های اخیر سبب شده است سیر بیماری کرونا روز‌های اخیر در استان نزولی شود.

او با قدردانی از تشکیل قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) برای تدفین جان باختگان کرونایی در مازندران با دستور نماینده ولی فقیه در استان، افزود: با تشکیل این قرارگاه نگرانی بابت رعایت نکردن مسائل بهداشتی و شرعی بعد از فوت بیماران کرونایی کاهش پیدا کرد.

روحانی‌زاده با اشاره به تعیین استاندارد‌های بهداشتی از طرف وزارت بهداشت و درمان برای تدفین جان باختگان کرونایی ادامه داد: این موارد اکنون رعایت می‌شود و از افرادی که در آرامگاه‌ها به کار تدفین جان باختگان کرونایی مشغول هستند هر چند روز یک بار تست کرونا گرفته می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت ابتلا به کرونا در این افراد گزارش نشده است، گفت: تهیه دستگاه مکانیزه برای شست‌وشوی جان باختگان کرونایی در شهرستان‌هایی که تعداد متوفی بالاتری دارند در اولویت است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار