گوگل کارت‌های اعتباری هوشمند خود را عرضه خواهد کرد

طبق اطلاعات به دست رسیده شرکت گوگل قصد دارت تا کارت‌های اعتباری هوشمندی را برای رقابت با اپل به دنیا و کاربران خود عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات اخیر، به نظر می‌آید که شرکت گوگل قصد دارد تا کارت اعتباری هوشمند خود را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار دهد تا آن‌ها از این طریق بتوانند خرید‌های خود در درگاه‌های آنلاین و همچنین مغازه‌ها انجام دهند.

اطلاعاتی از اقدامات اخیر شرکت گوگل برای کارت هوشمند اعتباری

آن طور که به نظر می‌آید این اقدام یک قطعه ضروری برای قابلیت حال حاضر Google Pay است. این سرویس که از سوی شرکت گوگل مدتی می‌شود که توسعه یافته، تنها می‌تواند خرید‌های اینترنتی را انجام دهد. با اضافه شدن کارت‌های اعتباری هوشمند و فیزیکی میزان استفاده از این سرویس افزایش چشمگیری را به خود خواهد دید. ارائه کارت‌های اعتباری به گوگل این اجازه را می‌دهد که نظارت دقیق‌تری را بر روی مخارج مشتریان خود داشته باشد و جزئایت پرداخت به دقت در اختیار این افراد قرار دهد.

این کارت اعتباری با نمونه کارت‌های شرکت اپل تفاوت دارد و افراد با ارائه وثیقه می‌توانند در آینده مبلغی بیش از موجودی کارتشان را برداشت کنند. در مقابل تشابه‌ای که این کارت با شرکت اپل دارد آن است که هر دو این تجهیزات قادر خواهند بود که به صورت آنلاین، کشیدنی و ضربه‌ای با فناوری مانند NFC فعالیت کنند. گفتنی است که این کارت اعتباری قرار شده تا برای انجام عملیات اینترنتی عدد مشخصه مجازی متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا امنیت اطلاعات و دارایشان به خطر نیفتد.

گوگل کارت‌های اعتباری هوشمند خود را عرضه خواهد کرد

شرکت گوگل در نظر دارد تا به افراد این اجازه را بدهد که آن‌ها به دقت و با جزئیات از خرید‌های خود مطلع باشند و داده‌های پیگیری را مورد بررسی قرار دهند. این عمل قرار است تا با پشتیبانی برنامه‌هایی مانند گوگل مپ نیز همراه باشد. گوگل به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا آن‌ها از طریق برنامه Google Pay کارت خود را غیرفعال ساخته و آن را از دسترس خارج سازند. در حال حاضر شرکت گوگل هیچ اطلاعاتی از ویژگی و فواید استفاده از سرویس خود را در میان نگذاشته و اطلاعات منتشر شده به صورت اختصاصی در نظر گرفته نشده‌اند. همچنین مشخص نیست که گوگل چه زمانی را برای عرضه قابلیت پرداختی جدید خود در نظر گرفته است. این شرکت فعلا در مرحله انجام امور اداری با بانک‌های مختلف قرار دارد و سعی می‌کند تا تعداد بیشتری از شرکت‌های بانکی را به همکاری دعوت کند.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر فاش شده از اتومبیل هیبریدی جدید مک‌لارن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار