مساعدت ۱۲۰ میلیون ریالی پست بانک ملاثانی برای مقابله با کرونا

مدیر پست بانک ملاثانی از کمک ۱۲۰ میلیون ریالی این نهاد دولتی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

حسین حمیدی مدیر پست بانک ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اقدامات این بانک دولتی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: تاکنون جمعا مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به شهرستان باوی اختصاص یافت.

او افزود: این مبلغ در قالب کمک‌های مومنانه و در پی درخواست ۳ سازمان در شهرستان باوی برای یاری رسانی در جهت مقابله با کووید ۱۹ تعلق گرفت.

حمیدی در خصوص مساعدت‌ها بیان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون ریال از سوی پست بانک ملاثانی به ناحیه مقاوت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برای مقابله با ویروس کرونا و انجام عملیات ضد عفونی و گند زدایی کمک شد.

مدیر پست بانک ملاثانی در ادامه از کمک ۵۰ میلیون ریالی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان باوی اطلاع داد و اظهار داشت: پست بانک ملاثانی همچنین به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باوی مبلغ ۲۰ میلیون ریال یاری رسانی در جهت مقابله با اثرات ناشی از ویروس کرونا اختصاص داد.

تاکنون بیش از یکهزار و ۸۰۰ تن در خوزستان به ویروس کرونا دچار شدند و بیش از ۱۷۵ تن جان باختند. مشاغل بسیاری ناشی از ویروس کرونا زیان دیده و در انتظار کمک نهاد‌های دولتی و نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر عتابی
۱۸:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
موفق باشی