رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

عدم توجه نسبت به بیماری کرونا خدمات جهادگونه مسئولان را بی اثر می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کاهش حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا می‌تواند خدمات جهادگونه مسئولان و پرسنل دانشگاه در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را بی اثر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر به مبارزه با بیماری کرونا اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف مسئولان و کارکنان دانشگاه است.

او اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند تلاش‌ها، زحمات و خدمات جهادگونه مسئولان و پرسنل دانشگاه در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را بی اثر کند و رسالت آنان را تحت تاثیر خود قرار دهد، کاهش حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا است.

کریمیان افزود: اگر این حساسیت کاهش یابد و مردم نسبت به انجام اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در رابطه با بیماری کرونا بی تفاوت باشند، دیری نخواهد گذشت که شاهد پیک جدید شیوع این بیماری در استان خواهیم بود.

او مطرح کرد: میزان حساسیت مردم نسبت به مسائل پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در شیوع و یا کنترل و ریشه کنی این بیماری در سطح استان نقش اصلی را دارا خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا، سبک زندگی ما باید به سمتی پیش برود که نکات بهداشتی را در طول زندگی روزمره به صورت همگانی و به بهترین نحو ممکن رعایت نماییم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.