روز کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از تلاش ها و خدمات کارگران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کارگران است اما تنها با گرامی داشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمت کش کارگر حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه و نمایندگان تشکل‌های کارگری گفت: روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کارگران است، اما تنها با گرامی داشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمت کش کارگر حل نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  با بیان اینکه قدردانی از این خدمات ارزشمند  نباید به حرف‌های تکراری متمرکز شود گفت: رونق و جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق میشود و هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر حل مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم‌های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.

او شرایط امروز جامعه در مبارزه با ویروس را یادآور شد و گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کار‌ها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده اند باید حمایت‌های معیشتی و کمک‌های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید   توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانجات است.

در این دیدار حسینی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، سمساری مدیرکل سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی و تعدادی از نمایندگان کارگری به بیان نکته نظرات خود درباره مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.