راه‌اندازی یک پیست سوارکاری مجهز در کرمانشاه

رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه گفت : ایجاد و راه‌اندازی یک پیست سوارکاری مجهز در کرمانشاه به مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«ستار الماسی» رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه با بیان اینکه پتانسیل‌های خوبی در سوارکاری استان وجود دارد، گفت : متاسفانه ورزشکاران ما پیستی برای تمرین و ارتقاء سطح آمادگی خود ندارند.

او گفت : مجموعه دهکده المپیک فضای بسیار مناسبی برای احداث پیست سوارکاری دارد که رایزنی‌های چندسال اخیر برای این کار تاکنون بی فایده بوده است.

الماسی افزود: این در حالی است که کرمانشاه در سال‌های اخیر همواره میزبان جشنواره‌های ملی با حضور سوارکارانی از استان‌های مختلف کشور بوده است.

رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه ادامه داد: به عنوان نمونه سال گذشته جشنواره ملی اسب کُرد در کرمانشاه با حضور ۱۵۰ سوارکار و ۱۲۰ راس اسب از سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: در سال‌های اخیر همواره استقبال خوبی توسط سوارکاران استان‌های مختلف کشور از جشنواره‌های ملی که در کرمانشاه برگزار شده صورت گرفته است.

الماسی گفت: بدون شک اگر در کرمانشاه پیست سوارکاری احداث شود حرف‌های بسیار بیشتری برای گفتن در سطح کشور خواهیم داشت.

رییس هیات سوارکاری استان در کرمانشاه از فعالیت حدود ۱۶۰ سوارکار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۹۰ نفر از این افراد را آقایان و ۷۰ نفر را نیز بانوان تشکیل می‌دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار