رفع مشکلات ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مشکلات ۴۰ واحد تولیدی و سزمایه گذاری در اردبیل مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان در سال ۹۹ گفت: در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان مرتفع گردیده است بطوریکه خوشبختانه اکنون بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد سال‌های قبل به چرخه تولید بازگشته اند.

او در ادامه، رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ذکر کرد و گفت: در استان نیز همه مسئولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید اشتغال در استان با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه می‌دهد.

عتباتی به اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه بزرگان دینی پرداخت و افزود: یقیناً یکی از رویکرد‌های اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش می‌باشد و مسلماً نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسئولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف نموده است.

طباطبایی، دادستان مرکز استان اردبیل نیز در خصوص این جلسه گفت: امروز سه پرونده واحد تولیدی و صنعتی در این کمیته مطرح شد. بحث مربوط به کارخانه ذوب آهن اردبیل که مشکلات آنان بیشتر شامل حق بیمه و حقوق معوقه کارگران بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مشکلات مربوط به کارخانه سوله سازی و برش کاری آسمان سوله و همچنین پرونده شرکت سولا ویند انرژی نیز در این جلسه مطرح شد که اقدامات لازم برای حل مشکلات آنان صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.