۲ بازیکن ملی‌پوش در تیم والیبال شهرداری ارومیه

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: سهیل مسعود و مهران‌فیض امام‌دوست، بازیکنان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به این تیم پیوستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: این ۲ بازیکن سال گذشته در تیم‌های خاتم اردکان و کاله آمل حضور داشتند که قراردادی یک ساله را با تیم شهرداری ارومیه امضا کردند.
رضایی افزود: در ادامه تکمیل تیم شهرداری ارومیه برای حضور قدرتمند در فصل آتی لیگ برتر با ۲ بازیکن جدید و چهار بازیکن فصل گذشته به توافق رسیده ایم.

او بیان کرد: همچنین برای حضور در فصل آتی لیگ برتر والیبال کشور، با سعید مصطفی‌وند کاپیتان فصل گذشته، امیرحسین همتی، متین احمدی و فرهاد سال‌افزون بازیکنان فصل گذشته شهرداری ارومیه برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: هفته گذشته نیز حضور محمدطاهر وادی، میثم صالحی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور و امیرخداپرستی در تیم قطعی شده بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال با سرمربیگری پیمان اکبری در لیگ برتر والیبال شرکت خواهدکرد و تمرینات تیم از یک تیرماه آغاز خواهد شد.
منبع: ایرنا
انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.