فرمانده انتظامی شهرستان ایوان عنوان کرد؛

افزایش ۱۰۰ در صدی کشفیات مواد مخدر در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات موادمخدر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و واحد‌های اجرائی، افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان را شاهد هستیم.

او اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و نیز همراهی خوب مردم را از عمده‌ترین دلایل افزایش کشفیات موادمخدر در این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ عالی پور ادامه داد: متاسفانه گرایش به مصرف مواد مخدر و تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف در بین جوانان، خطر توسعه و فراگیر شدن این بلای خانمان سوز را به یک حقیقت تلخ اجتماعی تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، بیان کرد: ترویج آموزه‌های دینی، توسعه آموزش‌های همگانی، آشنایی خانواده‌ها نسبت به این آسیب خطرناک و هم افزایی جدی میان نهاد‌های متولی امر، بهترین ابزار‌های جلوگیری از توسعه مواد مخدر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.