۸۰ درصد آمریکایی‌ها آشوب‌های اخیر را خارج از کنترل می‌دانند

بر اساس یک نظرسنجی سراسری در آمریکا، ۸۰ درصد از مردم این کشور آشوب‌های روی داده در کشورشان را خارج کنترل می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی درباره اعتراضات اخیر در آمریکا و چگونگی مدیریت آن به دست دولت فدرال، از هر ۱۰ رای دهنده ۸ نفر معتقد است که اعتراضات در آمریکا هنوز تحت کنترل در نیامده است.

اکثریت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، هنوز هم نگران شیوع ویروس کرونا هستند. آن‌ها همچنین نسبت به توانایی ترامپ در کنترل اعتراضات و تظاهرات سراسری در آمریکا درپی قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی و اتحاد مجدد کشور ابراز بدبینی کرده‌اند.

بر اساس آرای اعلام شده در این نظرسنجی، اکثر مردم آمریکا امیدی ندارند که اقتصاد کشورشان بتواند به سرعت به حالت پیش از شیوع ویروس کرونا بازگردد.

این‌ یافته‌های مهم، بر اساس نظرسنجی جدیدی است که «وال استریت ژورنال» و «ان‌بی‌سی نیوز» به صورت مشترک در تاریخ ۲۸ ماه می تا ۲ ژوئیه و در پی درگذشت جورج فلوید در مینیاپولیس انجام داده‌ اند.

آمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشته، این ویروس همچنین باعث شده تا حدود ۵۰ میلیون فرصت شغلی در سراسر آمریکا از بین برود.

این نظرسنجی همچنین بیان می‌کند که اقبال اکثریت آمریکایی‌ها در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری همچنان بر نام جو بایدن تمرکز دارد و شیوع ویروس کرونا و آشوب‌های اخیر در آمریکا، مردم این کشور را از ترامپ ناامید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار