استاندار مرکزی:

آزمون‌های دانشگاه‌های استان مرکزی غیرحضوری برگزار می‌شود / بازگشایی تالار‌ها با۵۰ درصد ظرفیت

استاندار مرکزی گفت: آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌های آزاد و دولتی استان مرکزی غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی این استان گفت: برگزاری تمامی آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌های آزاد و دولتی استان مرکزی برای پیشگیری از ابتلا دانشجویان به ویروس کرونا غیرحضوری است.

آقازاده افزود: البته در این زمینه حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل ارتباطات استان مرکزی لازم است تا امنیت سیستم و شبکه به صورتی باشد که برگزاری امتحانات به راحتی میسر باشد.

او اضافه کرد: تالار‌های پذیرایی هم تا ۵۰ درصد ظرفیت پذیرایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجاز به بازگشایی و فعالیت هستند.

استاندار مرکزی بیان کرد: شهرداری‌های استان مرکزی هم موظف هستند هفته‌ای ۲ شب تاسیسات شهری را ضدعفونی و باید فرمانداری‌ها بر این موضوع نظارت کنند.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت کووید ۱۹ برگزاری نمایشگاه کتاب در استان مرکزی ضروری به نظر نمی‌رسد و باید به فرصت دیگری موکول شود.

آقازاده تصریح کرد: طبق آمار رسمی کشور در فروردین و اردیبهشت ماه امسال دستورالعمل‌های بهداشتی در بیشتر شهر‌های استان مرکزی تابیش از ۷۰ درصد و در ساوه، دلیجان و اراک تا ۹۰ درصد رعایت می‌شد، اما در خردادماه رعایت این موضوع به ۲۷ تا ۳۰ درصد رسیده است.

بر اساس مصوبه ستاد پدافند زیستی استان مرکزی همه صنوف، پاساژها، کسبه و بازاریان که در فضای مسقف قرار دارند باید فاصله اجتماعی را مانند گذشته رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.