با تلاش مهندسان داخلی؛

جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون یورو ارز از کشور

مدیر کارخانه جهان فولاد بردسیر گفت: توانستیم با بومی‌سازی، مهندسی معکوس و تولید قطعات از خروج بیش از ۲۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فخریان،مدیر کارخانه جهان فولاد بردسیر گفت: کارخانه نورد بردسیر تا سال ۹۸ با دو سوم ظرفیت کار می کرد که با توجه به نیاز کشور به تولید فولاد، تصمیم گرفتیم با افزایش تولید، کارخانه را به ظرفیت اسمی خود برسانیم.

او افزود: در همین راستا تعداد ۵۰ نفر نیروی جدید از جوانان بومی منطقه را جذب و به کار مشغول شدند.

فخریان گفت: تصمیم داریم در طرح های توسعه با راه اندازی خط کلاف با افزایش تولید و افزایش اشتغال گام موثری در تولید و اشتغال منطقه برداریم.

او افزود: توانستیم با بومی‌سازی و مهندسی معکوس و تولید قطعات به همت مهندسین در همین منطقه از خروج بیش از ۲۰ میلیون یورو ارز از کشورمان جلوگیری کنیم.

مدیر جهان فولاد گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و به تبع تحت تاثیر قرار گرفتن صنایع سعی کردیم با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی با حفظ سلامت کارکنان مجموعه همچنان در عرصه ی تولید حاضر باشیم.

 او گفت: به رغم تحریم ها و کمبود قطعات ما توانستیم ظرفیت تولیدمان را به سه شیفت افزایش دهیم و الان در حال تولید ۲۴ ساعته هستیم ،در بحث ایمنی و حفظ سلامت نیروهای انسانی ضمن برگزاری دوره های ایمنی و آموزشی برای رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی، علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دست کش و مواد ضدعفونی کننده با راه اندازی سیستم ثبت چهره به جای اثر انگشت سعی کردیم تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

 فروتن کارشناس تولید مجموعه ی جهان فولاد گفت: محصول تولیدی این کارخانه میلگرد ساختمانی و صنعتی است که در مجموعه ی تولید با ۸۰ نفر نیرو در سه شیفت مشغول تولید هستیم.

او افزود: ما توانسته ایم با کمترین امکانات و بالاترین ظرفیت بیشترین بهره وری را داشته باشیم و رکوردهای بزرگی را در سطح کشور ثبت کنیم که نشان می دهد تحریم ها اثری بر تولید کارخانه نداشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار