امام جمعه کرمان:

مسئولان جلوی قیمت‌های افسار گسیخته را بگیرند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت، مجلس و بقیه مسئولان جلوی قیمت‌های افسار گسیخته را بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه دراستان درخطبه‌های نماز جمعه که درمصلی شهر کرمان بارعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا گفت: تقوا همان تبعیت از خدا در همه صحنه‌ها است.

او رعایت به حدود خدا را در توجه به احکام خدا و عمل به آن دانست و در ادامه به مبحث نعمت‌های بهشتی پرداخت و بیان کرد: نعمت‌های بهشتی در نگاه خدا به دو بخش مادی و معنوی تقسیم می‌شوند که اولین نعمت صلح، صفا و عشق به‌ خداست.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان اعتراف کامل به مقام خدا، تسلیم در مقابل خدا و اقرار کامل به وحدت را از رموز موفقیت جبهه بهشتیان دانست وبیان کرد: اگر در دنیا بر این اصل عمل می‌کردند تمام نزاع‌ها و دعوا‌ها از بین می‌رفت و جامعه یک جامعه بهشتی می‌شد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: وقتی که این ویروس وارد کشور شد خیلی‌ها که در اوج سلامتی بودند و از نظر جسمی یک مرتبه احساس خطر کردند و چه همه اتفاقات رقم خورد، اما مدنظر داشته باشید که در بهشت هیچ چیزی سلامت بهشتیان را تهدید نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی امنیت را از دیگر نعمت‌های بهشت برشمرد و افزود: در بهشت دشمنی معنا ندارد و جنگ و خونریزی در آن بی‌معناست و در آنجا هر گونه کینه و دشمنی از سینه‌ها برداشته می‌شود.

او حسد و کینه را منشاء بسیاری از ناامنی‌ها ذکر کرد و ادامه داد: سلامت و امنیت در راس همه نعمت‌های بهشتی است که در آن بهشتیان نه از مرضی و نه از ویروسی هراس ندارند.

امام جمعه کرمان با ابراز امیدواری از اینکه بهشت موعود را درک کنیم و در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س )و امام رضا (ع )بیان کرد: شهادت شهدای ۷ تیر و در راس آن شهید آیت الله بهشتی را تسلیت عرض می‌کنم و از کارکنان دستگاه قضا تکریم می‌کنم، زیرا در ماموریت‌های بسیار سخت حضور دارند و عمر خود را وقف مردم کرده‌اند.

او با بیان این مطلب که حقوق بشر آمریکایی این روز‌ها بیشتر خودش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی هرچه جلوتر می‌رود خود را بیشتر نشان می‌دهد و رسوایی این حقوق بشر که از آن، دفاع از بشر به هیچ وجه فهمیده نمی‌شود و در عمل هم عیان است، تفکر پوشالی لیبرالیسم را در دنیای امروز به خوبی نشان داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با طرح این سوال که امروز به رنگین پوستان در آمریکا چه می‌گذرد که ظالمانه در زیر پای چکمه‌های پلیس آمریکا جان می‌دهند؛ اظهار کرد: این نگاه ظالمانه در توجه به حقوق بشر یک روزی در کشور‌های جهان سوم خود را نشان می‌داد و امروز در قلب کشور‌های مدعی امر تمدن خود را نشان می‌دهد و در اوج وحشی‌گری آن را می‌بینید.

اوادامه داد: یک روز در فلسطین و افغانستان و سرزمین‌های اشغالی ظلم، کشور‌های آسیایی و اسلامی ظلم و جنایت می‌کردند امروز در قلب اروپا و آمریکا ظلم و جنایت می‌کنند و هر چه جلوتر می‌رویم به این اصل اعتقاد بیشتر داریم که خدایا در فرج حضرت، ولی عصر تعجیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه افزود: بخش مهمی از گرانی‌ ها بعلت بی برنامگی است و دولت و مجلس جلوی این گرانی‌های بی رویه را بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار