ادعای رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع حماس در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد مواضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه را بمباران کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد پس از آنکه تعدادی راکت روز جمعه از نوار غزه بسوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم پایگاه‌های حماس را در نوار غزه بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده جنگنده‌های این رژیم کارخانه‌های مهمات و موشکی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داده اند.

شب گذشته رسانه‌های خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داده بودند. این رسانه‌ها اعلام کرده بودند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی را در نوار غزه هدف قرار داده اند. این رسانه‌ها به نقل از منابع محلی اعلام کرده بودند یک نقطه دیده بانی مقاومت فلسطین نیز در شرق جبالیا هدف گرفته شده است.

این تبادل آتش پس از آن انجام می‌شود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هشدار داد طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، به منزله «اعلام جنگ» خواهد بود.

همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی در نوار غزه تأیید کرده بمباران‌هایی هوایی در شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه، جایی که دو میلیون نفر در آنجا سکونت دارند، به وقوع پیوسته است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در بیانیه‌ای مدعی شده بود دو راکت روز جمعه از مناطق تحت کنترل حماس به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

پس از آن امدادگران در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند آژیر‌های هشدار در منطقه سدیروت به صدا درآمده است.

طبق طرحی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن اعلام کرده است، ۳۰ درصد از اراضی کرانه باختری و دره اردن به اراضی اشغالی ملحق می‌شوند. بر این اساس کرانه باختری، مرزی با رود اردن و بحر المیت نخواهد داشت. تنها راه ارتباطی کرانه باختری با دنیای بیرون دو پلی است که آن را به اردن متصل می‌کند و از مناطق اشغالی خواهد گذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
_حمله و دستگیری فرماندهان کتائب
_حمله به مواضع غزه
_تشدید حملات اسراییل در سوریه
همه و همه حاکی از آنست اسراییل در حال سنجیدن مقاومت است
آخرین اخبار