دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: این کلاهبردار همدانی پیش فروش آپارتمان و تخلف در ساخت و ساز یک باب آپارتمان  در مرحله ی  اسکلت بندی  به چند نفر پیش فروش  و مبلغ هنگفتی حین تنظیم قرار داد از مالباختگان دریافت کرده بود.

او افزود: این کلاهبردار با وعده و وعید‌های دروغین مشتریان را فریب داده و از همدان متواری شده است.

کارانی صالح افزود: به دلیل تعداد زیاد شاکیان، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و خانواده و افرادی که با متهم در ارتباط بودند شناسایی و با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، محل اختفاء نامبرده در یکی از استان‌های همجوار به دست آمد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به این استان عزیمت و با تحقیقات میدانی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهم در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات، به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در شهر همدان اعتراف کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان  گفت: همشهریان عزیر در هنگام خرید آپارتمان‌های پیش فروش  می‌بایست قولنامه را در بنگاه‌های معتبر و فقط با کد رهگیری تنظیم کرده و در دفاتر ثبت اسناد نیز ثبت کنند تا در معاملات خود متضرر نشوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.