برگزاری کارگاه مجازی شناخت اختلالات یادگیری در اهواز

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز از برپایی کارگاه مجازی شناخت اختلالات یادگیری ویژه مربیان پیش دبستانی در اهواز خبر داد.

 عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و توانمندسازی مربیان پیش دبستانی، ۲ کارگاه شناخت اختلالات یادگیری مربیان پیش دبستانی برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت دوره پیش دبستانی جهت آماده سازی نوآموزان برای ورود به دبستان افزود: مهارت‌های پایه همچون خوب شنیدن، خوب دیدن، لمس کردن، دقت کردن، مهارت برقراری ارتباط و مهارت نه گفتن از طریق بازی، فیلم و نمایش از جمله مفاهیم ضروری است که مربی می‌تواند آموزش دهد.

چنانی بیان داشت: یقینا مربیان پیش دبستانی به عنوان افرادی تاثیرگذار نقش مهمی را ایفا کرده و بعنوان الگویی برای نوآموزان خواهند بود بنابراین اگر در این دوره آموزش‌های ما درست باشد، در هنگام ورود به پایه اول با چالش‌ها و مشکلات بسیار کمی مواجه خواهیم شد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: مربیان پیش دبستانی باید نسبت به نوآموزانی که نیاز به توجه بیشتری دارند اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که این توجه در دوره پیش دبستانی باعث افزایش دامنه لغات و تعامل با همسالان، آشنایی با آداب و رسوم و رشد و تقویت همه جانبه عاطفی و ذهنی و ارتباطی نوآموزان خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.