معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح دوباره زندگی برای تحکیم زندگی ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد

یوسفیان گفت:طرح دوباره زندگی برای تحکیم زندگی باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه و سازش بین زوجین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی به مناسبت ایام دهه ولایت و باهدف جلوگیری از متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی خبر داد و گفت: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی موردتوجه معاونت فرهنگی است.

او افزود: ما با شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجه به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق صحیح به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده هستیم.

محمدابراهیم یوسفیان تصریح کرد: این راهبرد می‌تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در طرح دوباره زندگی ضمن شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و دارای اختلافات خانوادگی، با کمک روحانیون و خواهران حوزوی و مشاورین امداد به دنبال صلح و سازش و رفع تعارض بین زوجین هستیم، اظهار داشت: این مهم در راستای اجرای صحیح برنامه‌های پیشگیری و کنترل طلاق در خانواده‌ها به‌صورت چهره به چهره، مشاوره و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.