حزب‌الله لبنان مردم را به مشارکت در کمپین اهدای خون فراخواند

جنبش حزب‌الله لبنان پس از وقوع حادثه سهمگین در بندر بیروت و زخمی شدن بیش از ۴ هزار نفر، از تمامی مردم خواست در کمپین اهدای خون مشارکت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از آغاز کمپین «اهدای خون» در تمامی مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های این کشور خبر داد.

در این بیانیه آمده است: تمامی مردم در اعلام همبستگی با مجروحان این حادثه به مشارکت در کمپین اهدای خود فرا خوانده شده‌اند.

حزب الله از مردم خواست مشارکت گسترده و چشم‌گیری در این کمپین داشته باشند.

شبکه خبری المیادین عصر دیروز (سه‌شنبه) از وقوع انفجار در بندر بیروت خبر داد و اعلام کرد که حجم خسارات وارده بسیار زیاد است.

نیرو‌های آتش نشانی بیروت با اعزام تیم‌های اطفای حریق و امدادی به کمک مجروحان که در محل حادثه گرفتار شده بودند، شتافتند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که نمی‌توان تحقیقات را پیش‌بینی کرد و پس از اتمام آن، اطلاعات تایید شده این حادثه را منتشر خواهند کرد.

جورج کتانه، مدیرکل صلیب سرخ لبنان امروز (چهارشنبه) گفت: تعداد قربانیان به بیش از ۱۰۰ نفر و شمار مجروحان به بیش از ۴ هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار شورشگران اغتشاشگران خرابکاران اراذل و اوباشهای آمریکایی صهیونیستی سعودیه یا از توی فضا یا از کف دریا با لیزر یا با موشک زیردریایی زدنشون آمریکایها و صهیونیستها و سعودیها از این دو احتمال خارج نیست .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار