قول آقای نماینده برای حل مشکلات اداری و مالی پارس جنوبی جم

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی قول داد مشکلات اداری و مالی باشگاه پارس جنوبی جم تا یکشنبه حل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تماس‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای تزریق منابع مالی به باشگاه و پرداخت به بازیکنان تا پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی، قول داد تا یکشنبه این اتفاق رخ دهد.

او گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته تا یکشنبه (۱۹ مرداد) باقیمانده وجه باشگاه پارس جنوبی نزد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به حساب هیات فوتبال جم واریز و به بازیکنان پرداخت می‌شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای ما اهمیت زیادی دارد و در این شرایط اولویت ما حضور پرقدرت تیم پارس جنوبی جم در سه بازی آینده و کسب نتایج لازم است.

در ابتدای این دیدار هم سید سیروس پورموسوی سرمربی و محمد نوری کاپیتان تیم، درباره مشکلات موجود بر سر کمک مالی و دریافت مطالبات بازیکنان صحبت کردند.

تیم پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد و در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها دوشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۹:۴۵ در برابر میزبان خود ماشین‌سازی تبریز به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.