سرمربی پارس جم:

ماندن در لیگ برتر دست خودمان است

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: فرصت ماندن در لیگ برتر دست خودمان است، از این پنج روز باقی مانده باید استفاده کنیم و بچه‌ها را از نظر روحی و روانی کار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  سیروس پورموسوی سرمربی پارس جنوبی جم بعد از تساوی بدون گل در برابر فولاد در هفته ۲۹ لیگ برتر عنوان کرد: هنوز بخت ماندن دست خودمان است. از این پنج روز باقی مانده باید استفاده کنیم و بچه‌ها را از نظر روحی و روانی کار کنیم. بعد از ریکاوری، چند مصدوم و محروم داریم که به جمع ما اضافه می‌شوند.

ماندن در لیگ برتر دست خودمان استسه امتیاز را اینجا جا گذاشتیم

او ادامه داد: ان شاءالله با کسب ۳ امتیاز امیدوار به بقا هستیم. من گفته بودم دنبال تک رقمی شدن هستیم. اگر در دیدار استقلال آن اتفاق بد نمی‌افتاد، با اضطراب به این بازی نمی‌آمدیم و این طور نمی‌شد. ۶ امتیاز را از دست دادیم و مستحق نیستیم در این جای جدول باشیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی پارس جنوبی جم افزود: با توجه به نیرو‌های انسانی که امروز در اختیارمان بود، چاره‌ای نداشتیم که دفاع کنیم و به ضدحمله دل ببندیم. بچه‌های جوانی روی نیمکت داشتیم و در دقایقی پایانی تازه تعویض کردیم. امیدوارم هفته آینده هفته خوبی برای پارس جنوبی و شهر جم باشد. شک نکنید بچه‌های ما امروز با جان و دل برای پارس جنوبی بازی کردند.

پورموسوی درباره تغییر لباسش هم گفت: یکی از همکاران رسانه‌ای از من خواست که این پیراهن را بپوشم. دیروز این پیراهن را از جم خریدم و دکمه هایش را هم خودم عوض کردم! قول داده بودم از اولین بازی فصل بعد پیراهن مشکی با دکمه سفید بپوشم. من هم دوست دارم لباس قشنگ بپوشم و وقتی در کنار خط می‌ایستم، تاثیر خوبی روی بچه‌ها داشته باشم.

سه امتیاز را در جم جا گذاشتیم

سرمربی تیم فولاد بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی جم نیز گفت: ما سه امتیاز را اینجا جا گذاشتیم، به علت پنالتی‌هایی که داور نگرفت.

 جواد نکونام افزود:ما نتوانستیم به خواسته‌های خودمان برسیم. نیمه دوم شرایطمان بدتر شد، چون زبیر مصدوم شد و تیم پارس هم به بکش زیرش روی آورد.

ماندن در لیگ برتر دست خودمان استسه امتیاز را اینجا جا گذاشتیم

او ادامه داد: ما امتیاز نگرفتیم، امتیاز را تیم پارس گرفت. تیم پارس فوتبال بازی نکرد. کاملا بسته، دفاعی و بزن زیرش بازی کردند و وقت هم تلف می‌کردند که به یک امتیاز برسند. حق هم دارند، چون این بازی برایشان سنگین بود.

سرمربی تیم فولاد بیان کرد: تیم ما همه کار کرد. در نیمه دوم کمی در خلق موقعیت به مشکل خوردیم، اما مشکل اصلی نیمه اول بود که داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت. یک صحنه بازیکن ما می‌دوید که هلش دادند. یک صحنه هم سانتر شد که شیمبا را چرخاندند و پایین انداختند. دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند.

نکونام عنوان کرد: تیم ما تا اینجا هم خوب جنگیده است. هفته آخر بازی سختی با تراکتور داریم. از امروز تمام تمرکزمان روی این بازی است. امیدوارم لیاقت خودمان را دوباره بتوانیم ثابت کنیم.

او گفت: نیم فصل اول یک پنالتی اشتباه گرفتند که ما روی همان یک بر صفر باختیم. امروز داور با اشتباهش تاثیرگذار بود. اگر ما گل می‌زدیم، پارس مجبور بود حمله کند که به نفع ما بود.

در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، شنبه شب (۲۵ مرداد) پارس جنوبی جم در خانه مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.