برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ماه محرم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: عمده برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ماه محرم اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: عمده برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ماه محرم اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

او با اشاره به این که همزمان با دهه اول ماه محرم سوگواره بصیرت عاشورایی در 15 امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود افزود: به دلیل ضوابط ستاد مقابله با ویروس کرونا بستر فضای مجازی در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده و درصدد تبیین اهداف قیام عاشورا و نهضت حسینی در این ایام هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به این که کلمه ممنوع برای برگزاری مراسمات ماه محرم زیبنده نیست گفت: عزاداری دستگاه امام حسین(ع) تعطیل‌شدنی نیست و امسال نیز عزاداران دارالارشاد اردبیل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را باشکوه و منظم برگزار می‌کنند.

ستوده تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت زمانی برای برگزاری مراسمات ماه محرم اولویت اساسی است و در این زمینه نیاز است مبلغان ماه محرم از طریق بستر مجازی نسبت به اجرای برنامه‌های تبلیغی اقدام کنند.

او اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی همانند هر سال در استان اردبیل انجام یافته که در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شأن دستگاه اباعبدالله‌الحسین دست یابیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.