سه مدرسه در کنارک و دشتیاری کلنگ‌زنی شد

سه مدرسه در شهرستان‌های کنارک و دشتیاری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران و مسوولان محلی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه های آموزشی کنارک اظهار داشت: ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای پزم‌تیاب کنارک اقدامی دیگر در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی این سازمان است تا کمبود کلاس در این نقطه ساحلی و محروم جبران شود.

عبدالرحیم کردی افزود: این مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت منطقه آزاد چابهار، اداره کل نوسازی مدارس استان و موسسه «دست‌یاری به دشتیاری» برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی سواحل مکران ساخته می‌شود.

او  گفت: در سالهای اخیر با توجه ویژه منطقه آزادچابهار و خیران و همراهی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس بیش از ۱۰۰ کلاس درس در حال ساخت است که برخی از آنها افتتاح و بهره‌برداری شده است.

نماینده مردم شهرستانهای چابهار،نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم از خیران، مسوولان و به ویژه توجه منطقه آزاد برای ساخت فضاهای آموزشی تقدیرکرد و افزود: برای رسیدن این منطقه به سرانه هشت مترمربعی استاندارد فضای آموزشی کشور فاصله زیادی وجود دارد.

معین‌الدین سعیدی افزود: در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری باید حداقل ۶ هزار کلاس درس جدید ساخته شود تا شاهد استاندارد سازی فضای آموزشی و رفع محرومیت باشیم.

او گفت: کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای خوش‌آباد گو از توابع شهرستان کنارک، کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه شبانه روزی شادروان حسین علیمرادی پایه گذار موسسه دست‌یاری به دشتیاری در شهر نگور دشتیاری، کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه پزم‌تیاب شهرستان کنارک از جمله پروژه های آموزشی هفته دولت در روزجاری بود.

او گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، بخشدار مرکزی کنارک و معتمدان و متنفذان منطقه با حضور در روستای خوش‌آبادگو کاروان با مردم دیدار و گفت و گو و مسائل و مشکلات و مطالبات آنان برای امیدآفرینی بیشتر بررسی و پیگیری شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار