افتتاح بخش دوم دیالیز در مرودشت

سرپرست بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت گفت: به مناسبت هفته دولت بخش دوم دیالیز، بخش آندوسکوپی و کلونوسکوپی با افزایش تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در مرودشت افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شریفیان، سرپرست بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت، بیان کرد: بخش دوم دیالیز با ظرفیت ۸ تخت، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی و  افزایش ۶ تخت ویژه به بخش آی سی یو بیمارستان شهید مطهری مرودشت با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او، تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران دیالیزی و نیاز به افزایش تخت‌های این بخش به خصوص درمواقع بحران بخش دیالیز ۲ با ظرفیت ۸ تخت افتتاح شد.

شریفیان، ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت  ۱۳۰ بیمار دیالیزی ثابت دارد که در شرایط خاص مانند ایام نوروز  و مسمومیت با الکل که از ابتدای امسال با آن درگیر  بوده ایم، تعداد بیماران را افزایش داده است.

سرپرست بیمارستان شهید مطهری مرودشت، افزود: برای جلوگیری از اعزام بیماران نیازمند به آندوسکوپی و کولونسکوپی به مرکز استان، مرکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی در مکان جدید بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت با شرایط استاندارد راه اندازی شد.

او، اضافه کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان مرودشت و نیاز به افزایش تخت‌های ویژه، تعداد تخت‌های آی سی یو از ۶ تخت به ۱۲ تخت افزایش یافت.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار