بیش از ۶۰۰ هزار دارنده سهام عدالت در خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: مشمولان سهام عدالت در استان ۶۴۷ هزار و ۴۰۹ نفر هستند.

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مجموع مشمولان سهام عدالت در استان ۶۴۷ هزار و ۴۰۹ نفر هستند که از این تعداد ۴۶۲ هزار و ۸۴۶ نفر معادل ۷۱ درصد روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند.

او افزود: دارندگان روش غیر مستقیم سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


جعفری اظهار کرد: خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت راه اندازی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی برای آزادسازی روش غیرمستقیم و روند ارائه خدمات آزادسازی سهام عدالت از طریق دفاتر پیشخوان را آغاز کرده است.

بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت دفاتر پیشخوان استان گفت: در حال حاضر در هر شهر استان حداقل یک دفتر فعال وجود دارد.

او افزود: بسیاری از خدمات برون سپاری شده دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی که مردم به آن‌ها نیاز دارند در این دفاتر ارائه می‌شود.

بهی ادامه داد: این دفاتر به طور کامل آمادگی پذیرش و ارائه خدمات آزادسازی سهام عدالت را دارند و امکان هماهنگی و آموزش مدیران و کارکنان دفاتر در خصوص نحوه ارائه خدمت نیز در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.