معاون استاندار اردبیل:

نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی اردبیل ادامه می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با اینکه شیب نزولی کرونا در استان شروع شده، ولی اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری بوده و نظارت‌ها در این خصوص در اماکن عمومی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به اینکه در روز‌های آتی هوای استان سرد می‌شود، توجه به نکات بهداشتی برای پیشگیری از بروز دوباره وضعیت قرمز کرونا در استان دارای اهمیت است.

او اظهار کرد: استان اردبیل در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار گرفته و باید با انجام مراقبت‌های لازم و اجرای نکات بهداشتی و فاصله گذاری در مدارس و اماکن عمومی وضعیت را به سفید برسانیم.

معاون استاندار اردبیل به بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس اشاره کرد و از برنامه ریزی برای ارائه مطلوب دروس در مدت زمان اندک و به صورت کنترل شده خبر داد.

ندایی افزود: لازم است آموزش و پرورش نسبت به تدوین برنامه متناسب برای حضور دانش آموزان به بهره وری بالای آموزشی اقدام کند.

او در ادامه به تعطیلی برخی مراکز صنفی و متضرر شدن این واحد‌ها از کرونا در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با اتخاذ راهکار‌های مناسب از زیان‌های بعدی این اماکن جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار