تقدیر نایب رئیس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت از کارکنان این شرکت

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ این شرکت، صبح امروز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مجمع عمومی  صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با توجه به شرایط خاص و بیماری کرونا، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانسی تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین سجاد بنابی نائب رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت و به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات برگزار شد؛ صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ شرکت ارتباطات زیرساخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه سجاد بنابی نائب رئیس هیات مدیره گزارشی از عملکرد هیات مدیره و نیز دستاورد‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۸ را برای حاضرین در جلسه ارائه کرد.

بررسی عملکرد و وضعیت ارتباطات زیرساخت در سال گذشته

وی در این رابطه به بیان توضیحات مبسوطی در خصوص ماهیت و فعالیت‌های شرکت ارتباطات زیرساخت، همکاری و تعاملات بیشتر با شرکت‌ها و فعالان حوزه ict و همچنین نقش و اهمیت خدمات کلیدی و استراتژیک این شرکت در شکوفائی و رونق اقتصادی و اقتصاد دیجیتال در کشور پرداخت.
موثقی نایب رئیس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به پیشرو بودن شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه و عرضه سرویس‌های با کیفیت و نیز تحقق اهداف بودجه‌ای از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان مجموعه زیرساخت تقدیر کرد.

درپایان جلسه پس از ارائه گزارش اقدامات و فعالیت‌های هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، مجمع عمومی ضمن تاکید بر پیشبرد اهداف و ماموریت‌های شرکت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر اسناد بالادستی؛ از تلاش‌ها و زحمات اثربخش و مطلوب اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت تقدیر و تشکر کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار