رئیس دانشگاه خوارزمی:

یکپارچگی نهاد‌های دانشگاهی به مرکز فناوری بستگی دارد

حبیبی گفت: یکپارچگی نهاد‌های دانشگاهی به مرکز فناوری بستگی دارد و دانشگاه ها می توانند در مسیر تغییر فرهنگ، فکر و ... بروند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در مراسم افتتاحیه مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید یکی از پایه‌های اصلی آن انقلاب فرهنگی بود. این انقلاب با رویکرد جدید دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شرکت ها شکل گرفت.

حبیبی تصریح کرد: براین اساس دانشگاه‌ها می توانند به سمت تغییر فرهنگ، فکر، اخلاق و عادات علمی بروند. 

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: یکپارچگی نهاد‌های دانشگاهی به مرکز فناوری بستگی دارد، تغییر ذائقه استادان یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه خوارزمی در مدت این دوسال است که فعالیت‌های مختلفی برای ایجاد آن انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ۱۵ دانشکده، ۱۲ موسسه پژوهشی، ۳ موسسه تحقیقاتی در دانشگاه خوارزمی مستقر است، تاکید کرد: در دانشگاه خوارزمی تعداد کارکنان ۷۰۰ نفر، تعداد دانشجویان ۱۲ هزار نفر و استادان ۵۱۰ نفر است که ۳۳۵ عضو آن هیئت علمی و استادیار بوده و این عامل نشان دهنده بافت جدیدی است که پویا و سرزنده خواهد بود.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در ۵ سال گذشته تعداد مقالات دانشگاه رو به پیشرفت بوده و تا پایان سال ۱۵ الی ۲۰ درصد این مقالات افزایش پیدا خواهند کرد. اشتغال پذیری دانشجویان دانشگاه خوارزمی خوب بوده است؛ طبق آمار امسال ۵ درصد در این زمینه پیشرفت کرده ایم.

حبیبی در پایان یادآوری کرد: تعداد دانشجویان بین المللی دانشگاه خوارزمی به بالای ۳۵۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار