پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری به ۱۶۰ زوج و تولد ۵۰ نوزاد

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز امسال تاکنون، به ۱۶۰ زوج نابارور خراسان جنوبی تسهیلات درمانی پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، موسوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: تسهیلات درمانی در قالب طرح پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری به ۱۶۰ زوج "برکت خانواده"و در راستای عمل به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی رهبرمعظم انقلاب، به زوج‌های مناطق روستایی و محروم تعلق می‌گیرد.

او افزود: از این تعداد با رفع مشکلات ناباروری زوج ها، حدود ۵۰ نوزاد به دنیا آمدند.

موسوی  درمان زوج‌های نابارور را از عوامل امیدواری و بهبود زندگی آن‌ها دانست و افزود:با توجه به دسترسی نداشتن روستاییان به مراکز درمانی، مشکل تامین هزینه‌های هنگفت درمان ناباروری و پوشش ندادن این نوع خدمات توسط شرکت‌های بیمه‌ای، این طرح در دستور ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: انجام انواع خدمات تشخیصی و درمانی اعم از آزمایش‌های بالینی، تصویربرداری، IUI، IVF و ICSI و تأمین دارو‌های مورد نیاز، از جمله خدمات رایگان ارائه شده به معرفی‌شدگان است.

موسوی افزود: متقاضیان برای ثبت نام به سایت برکت خانواده مراجعه کنند تا پس از تایید برالی بهره مندی از تسهیلات به مراکز درمان ناباروری معرفی شوند.

تاکنون ۴۲۰ زوج خراسان جنوبی از تسهیلات طرح خانواده بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.