برگزاری رویداد عکاسی «گلاریژان» با محوریت بلوار تاق‌بستان

رویداد عکاسی «گلاریژان» با محوریت عکاسی از برگ ریزانِ پاییزی بلوار تاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با دعوت از عکاسان حرفه‌ای و آماتور برای شرکت در رویداد عکاسی از برگ ریزانِ پاییزی بلوار تاق‌بستان گفت : این رویداد عکاسی همزمان با آخرین برگ‌ریزان پاییزی قرن، از ۹ آبان تا ۹ آذر، با رویکرد معرفی بلوار تاق بستان کرمانشاه و زیبایی‌های پاییزی این بلوار برگزار می‌شود.

او گفت : هنرمندان در مدت یک ماه با عکاسی و ثبت تصاویری از برگ‌ریزان در این بلوار می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد واقع در محل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: داوری و اعلام آثار برگزیده در پایان آذرماه صورت خواهد گرفت و تاریخ برگزاری نمایشگاه پاییزِ تاق‌بستان و برگزاری اختتامیه این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

عبدالمالکی از بلوار تاقبستان به عنوان یکی از بلوار‌های اصلی و زیبای شهر کرمانشاه با طراحی منحصر به فرد یاد کرد و افزود: این بلوار، یکی از اصلی‌ترین و پررفت و آمدترین مسیر‌های حمل‌ونقل کرمانشاه است که در هر ساعت از روز و هر فصلِ سال با منظره تماشایی خاص خود، مردم شهر وگردشگران را به قدم زدن در آن مشتاق می‌کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.