ارزنده: لیگ تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بود/ فردی اصلح باید رئیس فدراسیون دو و میدانی شود

رکورد دار پرش ارتفاع کشورمان درباره کیفیت لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد ارزنده رکورددار پرش طول کشورمان درباره لیگ دو و میدانی در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال من در لیگ دو و میدانی شرکت نکردم، چون مصدوم هستم. به نظرم ورزش در سراسر دنیا به علت شیوع ویروس کرونا دچار چالش شده، اما برگزاری مسابقات دو و میدانی نوید بخش این موضوع است که زندگی ادامه دارد. امیدوارم این ویروس از بین برود و همه به زندگی عادی خود باز گردند.  

ارزنده بیان کرد: سطح مسابقات دو و میدانی تحت تاثیر شرایط کرونا بود، اما با این وجود ورزشکاران نتایج خوبی را به دست آوردند.

او درباره وضعیتش برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: من  در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کنم. قرار است آماده این رقابت‌ها شوم.

رکورددار پرش ارتفاع درباره انتخابات فدراسیون دو و میدانی گفت: به نظرم فردی باید فدراسیون دو و میدانی را در اختیار بگیرد که بتواند این رشته ورزشی را نجات دهد. دو و میدانی همانند کَشتی می‌ماند که به گل نشسته است. کیهانی در ۴ سال این رشته ورزشی  را نابود کرد. امیدوارم هر فردی که اصلح‌تر است رئیس فدراسیون دو و میدانی شود.  

ارزنده درباره مبلغ قرارداد‌ ورزشکاران در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: ورزشکاران باید خودشان بخواهند تا مبلغ قرارداد‌ها افزایش یابد. تا زمانی که ورزشکاران با مبالغ کم قرارداد ببندند وضعیت به همین منوال است. مجموعه دو و میدانی از ورزشکاران تشکیل شده است. تا زمانی که هدف ورزشکاران فقط این باشد که در لیگ شرکت کنند مبلغ قرارداد‌ها همین مقدار باقی می‌ماند و تغییری نمی‌کند. اگر ورزشکاران با مبلغ پایین با تیمی قرارداد نبندند در آن صورت رقم قرارداد‌ها افزایش می‌یابد.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار