آزمایش کرونای ۱۷ نفر از اعضای تیم والیبال آذرباتری ارومیه مثبت شد

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه گفت: نتایج تست هفته گذشته کرونا به باشگاه اعلام و طبق آن، آزمایش ۱۷ بازیکن و کادرفنی تیم مثبت شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  آیدین وحدت طلب مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه با اشاره به اینکه  ۱۷ نفر از اعضای تیم والیبال درگیری بیماری کرونا هستند گفت: این در حالی است که تنها نج نفر از آن‌ها علایم مربوط به این بیماری را دارند.

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه اضافه کرد: با این حال برای اطمینان از صحت بازیکنان و اعضای کادر فنی، منتظر آزمایش دوم هستیم که این تست بعد از تعطیلات از بازیکنان و کادرفنی گرفته خواهدشد.

وحدت طلب در مورد نظر باشگاه درباره پیشنهاد‌های سه گانه سازمان لیگ فدراسیون والیبال بیان کرد: در حال هم‌فکری با باشگاه شهرداری ارومیه هستیم تا ۲ نماینده والیبال این شهر در لیگ برتر امسال، یک پیشنهاد واحد و مشترک به سازمان لیگ ارائه کنند.

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه در مورد شرایط تیم برای بازی هفته آینده مقابل سپاهان اصفهان در صورت مثبت شدن تست دوم گفت: در این مورد، سازمان لیگ باید تصمیم‌گیری کند و بی‌شک با توجه به کمبود بازیکن احتمال حضور در مسابقه میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.