فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

دستگیری متجاوزان مرزی افزایش یافته است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از افزایش ۲۳ درصدی دستگیری متجاوزان مرزی در شرایط کرونایی خبر داد.

دستگیری متجاوزان مرزی افزایش یافته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی عصر امروز در نشست با استاندار بوشهر بیان کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است که بخش زیادی از مرز ساحلی کشور را دارد.

او عنوان کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای حفاظت و حراست از مرز‌های کشور در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اقتدار بسیار خوبی در حوزه حفاظت از مرز‌ها در این استان هستیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی مقابله با قاچاق را به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار مهم دانست و تاکید کرد: در هفت ماه ابتدایی امسال چندین تریلیون ریال کشفیات کالای قاچاق از سوی مرزبانی صورت گرفته است.

سردار گودرزی از افزایش دستگیری قاچاقچیان واردکننده مواد مخدر، سلاح، تجهیزات و اقلام ممنوعه بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی شهدای بسیار زیادی را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


بیشتر بخوانید

امنیت پایدار در مرز‌ها برقرار است/ با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کنیم

حمل‌ونقل مواد مخدر قاچاقچیان از خشکی به دریا سوق یافته است


او  از افزایش ۲۳ درصدی دستگیری متجاوزان مرزی در شرایط کرونایی خبر داد و افزود: مرزبانان با تمام وجود و تا آخرین قطره خود در مقابل متجاوزین و متخلفین ایستاده‌اند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از بهبود کیفیت پایش تصویری مرز‌های دریایی، خشکی و هوایی خبر داد و گفت: در استان بوشهر امروز شاهد الحاق تجهیزات و شناور‌های جدیدی بودیم که در عرصه مرزبانی نقش مهمی خواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.