معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری مشکلات بازاریان دیلم را بررسی می‌کند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به منظور بررسی آخرین وضعیت بازارچه ساحلی دیلم هفته آینده به استان بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با دعوت نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و به منظور بررسی آخرین وضعیت بازارچه ساحلی دیلم معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری هفته آینده به استان بوشهر سفر می‌کند.

عبدالکریم جمیری با اشاره به نشست اخیر خود با محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در این نشست درخصوص افزایش اعتبارات برای توسعه مشاغل روستایی در استان و کمک به طرح‌های محرومیت زدایی در استان بحث و گفت‌وگو شد و  آقای امید در این خصوص قول همکاری و مساعدت داد.

او ادامه داد: استان بوشهر با وجود منابع سرشار و سودآوری فراوانی که برای اقتصاد کشور دارد دچار محرومیت‌های فراوانی است که با مدیریت صحیح و توزیع عادلانه منابع می‌توان بخشی از این کاستی‌ها و کمبود‌ها را جبران کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به مشکلاتی که برای بازاریان در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم به وجود آمده است، عنوان کرد: برای بررسی میدانی آخرین وضعیت بازارچه ساحلی دیلم، از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری دعوت کردیم هفته آینده در استان حضور پیدا کند و از نزدیک در جریان کاستی‌ها و مشکلات کسبه قرار بگیرد.

جمیری گفت: امیدوارم این سفر برکات خوبی برای بازاریان آسیب دیده داشته باشد و بتوانیم از اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای بازسازی بازارچه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.