بیاتلو: ایفمارک ۳ بازیکن من را موقع گرم کردن کنار گذاشت/ الآن می‌خواهم گریه کنم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در کنفرانس خبری بعد از بازی با شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی پس از دیدار با شهر خودرو در نشست خبری این دیدار گفت: مربیان تحت فشار کار می کنند، ولی برای انتقاد و صحبت کردن حقی ندارند و مشخص نیست چه کسی باید از سازمان لیگ و فدراسیون انتقاد کند. الان در شرایط اقتصادی جامعه ۱۰ تیم بدهکار است و پنجره آن‌ها بسته است و باید ابتدا از فیفا استعلام بگیریم که به ما اجازه ثبت می‌دهد یا نه.

او ادامه داد: مورد بعدی ما موضوع ایفمارک است که به حدی بی نظم است که به سه بازیکن من که در حال گرم کردن بود می‌گویند که نمیتواند بازی کند! سیستم نقل و انتقالاتی ما به قدری ضعیف است که بازیکن با ما قرارداد ثبت کرده است، ولی مدیرعامل سال گذشته یک سال را با خودکار ۲ سال می کند و دو بازیکن من، اسدی و شاه وراقی از ارنج من خارج می‌شوند!

سرمربی ماشین سازی در ادامه صحبت‌های خود گفت: متاسفانه نه سیستم نقل و انتقالات ما، نه ایفمارک و نه تاریخ برگزاری درست است. روزی که مایلی کهن در کنفرانس خبری گریه می‌کرد من تازه وارد مربیگری شده بودم و شاید به خوبی درک نمی‌کردم، ولی الان می خواهم گریه کنم.

وحید بیاتلو ادامه داد: من سه سال است که سرمربی شده ام، ولی دلال‌ها من را می زنند. معذرت می خواهم، من دوستان خبرنگار زیادی دارم که بعد از چند سال کار کردن یک ماشین نمی‌توانند بخرند، ولی خبرنگاری به من بازیکن معرفی می کند و من نگرفتم تا من را تخریب کند. ایجنت به کسی می‌گویند که بازیکن ۱۵ ساله را از کوچه پیدا کند و رشد دهد نه کار‌هایی که می کنند و الان من را تهدید می کنند. امروز از فدراسیون هم تماس گرفتند و من را تهدید کردند. حساب کنید که الان یک خانم در فوتبال ما تصمیم می گیرد. من در این فوتبال عددی نیستم، ولی این خانم و این نفرات کی روش را فراری داده اند.

سرمربی ماشین سازی در انتقاد از عملکرد ایفمارک گفت: کجای دنیا ایفمارک می تواند ارنج تیم را تغییر دهد؟ من سه ماه این تیم را تمرین داده ام! یعد در دقیقه نود می گویند مشکلی ندارد و بازی کنند. من سه سال است سرمربی شده ام، ولی همه مراحل را پله به پله بالا آمده ام. چند سال در همین پیام مشهد مربیگری کرده ام و الان رسیده ام به اینجا که باید باج بدهیم! باید به دلال باج بدهیم و بلانسبت به خبرنگار باج بدهیم، جمع نمی‌بندم و می‌گویم بعضی ها.

وحید بیاتلو در ادامه صحبت‌های خود افزود: من ترک زبان هستم و عاشق تیم‌های ترک زبان هستم و روزی که با نود شروع کردم چهار گل خوردم و در استادیوم می خندیدند، ولی سال دوم ۱۸ هفته در صدر جدول بودیم و همین آقایان اجازه ندادند صعود کنیم و الان می‌گویم که من به تیمم ایمان دارم و با تمام وجودم تلاش خواهم کرد، ولی ما بیست بازیکن بزرگسال را از دست داده ایم و دوباره تیم بسته ایم و کار دشواری داریم.

بیلتلو با تقدیر از همکاری محمدرضا زنوزی در پرداخت بدهی‌های ماشین سازی گفت: خدا رفتگان زنوزی را بیامرزد که می خواهند او را هم از فوتبال فراری بدهند، ولی ایشان آمدند و ۱۵ میلیارد بدهی این تیم را پرداخت کردند و اعلام می کنم که سقف بازیکنان جذب شده ما ۳۰۰ میلیون است و افتخارمی کنم که یک تیم جوان را بسته ام و تا آخر هم پای آن هستم و قطعا از سال گذشته جایگاه بهتری خواهد داشت.

سرمربی ماشین سازی در پایان صحبت‌های خود در خصوص این دیدار گفت: درباره بازی هم باید بگویم که پدیده واقعا بازیکنانی داشت که از ما بهتر بودند. قاسمی نژاد و صادقی از نظر تجربی بهتر بودند و باور برتری بیشتری نسبت به ما داشتند و توانستند بازی را ببرند، ولی من شهرخودرو را تیم خوبی ندیدم و تیم جوان ما ۸ موقعیت داشت که دروازبان آن‌ها خوب کار کرد و مانع گلزنی ما شد و من در مشهد کار کرده ام و به آن‌ها عرق دارم و امیدوارم مثل سال‌های گذشته در بالای جدول باشد و ماشین سازی امسال نیز جایگاه بهتری خواهد داشت و سال آینده نیز چند بازیکن جوان به این فوتبال معرفی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۰۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اگه ایشون این حرفها رو توی یه کشور اروپائی زده بود چه بلاهائی که سرشون نمی آوردن
حساب کنید که الان یک خانم در فوتبال ما تصمیم می گیرد؟
خبرنگارها رشوه میخوان؟ با چه مدرکی؟
مدیرعامل تیم توی قراردادها دست برده؟ مدرک؟
طبیعیه که جناب زنوزی بدهی های شما رو میده بالاخره تیم خودشه
حالا که ایشون سه ساله سرمربی شدن و قصد دارن این طور کارشونو با جنجال پیش ببرن خدا چند سال دیگه شونو به خیر کنه
ضمنا وقتی تیمی که به قول ایشون تیم خوبی هم نیست سه گل بهشون میزنه خدا به داد تیمهای خوب برسه
آخرین اخبار